I samband med att den sjätte filmen om Stig-Helmer kommer ut, släpps även en bok, The Stig-Helmer stories. I boken har Lasse Åberg och Ronnie Svensson samlat ihop bilder, citat och anekdoter från alla filminspelningarna. Det är en väldigt fin bok, gillar man filmerna och en perfekt julklapp. Det har även släppts en skiva med den bästa musiken från alla filmerna.
För att fira släppet av boken, filmen och skivan anordnades ett intimt mingel på The Wine Lab i Stockholm. Ronnie Svensson och Lasse Åberg turades om att prata lite sedan bjöds det på fin musik av Janne Schaffer med två sångare, Janne Schaffer har bidragit med musik till den senaste filmen.
Kvällen i helhet var väldigt mysig och trevlig. Filmen The Stig-Helmer story har biopremiär i slutet av december och jag ser väldigt mycket fram emot att få se vad Åberg och co. ställt till med denna gång.

