Det var bra drag i publiken när det tunga amerikanska punkbandet Rise Against spelade på Annexet i Stockholm. Kulturbloggen bevakade självklart spelningen och här kommer några av bilderna vi tog:
Sveriges största kulturmagasin: musik, film, litteratur, kulturpolitik, teaterkritik