
Nu har jag precis lyssnat på premiärprogrammet på Såpoperastudion Vilket trevligt och uppfriskande program mitt på dagen.
Ja, jag brukar inte lyssna så mycket på radion, men detta ville jag absolut inte missa. Efter all reklam, är det ju svårt. Det är bara att leta upp Sveriges Radio P2 och börja lyssna. Varje måndag klockan 12.30 och några veckor fram. Om du missar något inslag så finns programmet kvar att lyssna på i trettio dagar efter att programmet har sänts.
Mogens H Andersson
Vill du läsa mer gå till min blogg
