Då var Sum 41 tillbaka i Stockholm. Dom var i Stockholm den 15 mars, så det var många som sträckte upp händerna som svar när sångaren Deryck Whibley frågar hur många som sett dom förut. Publiken bjöds på i princip show som sist i Stockholm, även om de kändes lite trötta. Den här spelningen var inte inplanerad från början, utan Sum 41 fick täcka upp när Blink 182 strulat till turnéplanen. Dom åker hem till Kanada imorgon. Publiken på Gröna lund bjöds ändå på en helt OK show, Sum 41 och deras blandning av metall, punk och pop.





